Träning vecka 1

Ja på måndag startar då uppladdningen för marthonet på riktigt. Det är på måndag träningsprogrammet sätter igång. Så från och med då är det hård träning i 26 veckor frammåt. Känner mig laddad :)

Så det här är då vecka 1 träningsprogram:

Måndag: Body Pump 55 min
Tisdag: Löpning på lutandelöpband (nivå 3-7) 4 km. 21-27 min
Onsdag: Body Pump 55 min
Torsdag: Löpning på löpband i snabbare fart ca 40 min
Fredag: Vilodag
Lördag: Löpning på löpband, långpass 1 timme + mag- och ryggstabilitet 20 min
Söndag: Vilodag

Ja så ser planen ut för nästa veckas träning. Kommer nog kännas jobbigt att träna fem dagar i veckan istället för tre om jag gjort hittils men förhoppningsvis vänjer jag mig vid det ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0