Stockholm Marathon 2011

Ja då har man startat en ny blogg igen då. Men i den här bloggen kommer jag bara skriva om allt som har med uppladdningen inför Stockholm Marathon. kommer skriva om min träning, kost, motivation, upp - nedgångar och säkert en hel del annat som har med loppet att göra.

Anledningen till att jag skapat en ren träningsblogg eller vad man ska kalla det är för att jag vill ha allt som har med loppet att göra samlat på samma ställe och inte inblandat med annat som sker och händer i mitt liv. Detta för att jag ska kunna hålla fokus och motivationen uppe genom att enklet gå in och läsa om hur det går och har gått för mig.

Så om det är någon som vill läsa om andra saker än min träning så kan ni kolla in min andra blogg anjeeee.soclog.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0