Inget inköp!!

Nej hittade inga löpargrejor på stan idag. Har en lista på vad jag behöver i alla fall så jag vet vad som ska inhandlas och ska försöka hålla mig till den.....

  • Löparskor ( dessa ska köpas på löplabbet så blir väll till och dra till Umeå nån dag)
  • Löparlinne
  • Sport Topp
  • Löparkläder för vintern
  • Löpartights

Ja det här är vad jag behöver. Jag har en del träningskläder men eftersom de krävs en hel del mer träning nu så måste jag rusta upp garderoben. Löparskor köpte jag för mindre än ett år sen men eftersom jag sprungit drygt 70 mil i dom så är de ju dags att köpa nya. Känn att de kommer att gå en del pengar. typiskt att man ska ha en sån dyr hobby...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0