Träningsprogram vecka 2

Ja nu har vecka ett gått och har väll inte gått riktigt som ja velat. Först så hoppade jag över ett styrkepass men det gör inte så mycket men sen hoppasde jag även ett konditiondpass vilket inte va så bra. Dock är dte ju i början av träningsprogrammet så då gör det inte allt för mycket men måste skärpa till mig om jag ska fixa det här.

Här är i alla fall träningsprogram för nästa vecka:

Måndag: Löpning 40 min i lite högre tempo
Tisdag: Mag och rygg stabilitetsträning
Onsdag: Body Pump
Torsdag: Löpning på lutande löpband 4km
Fredag: Vila
Lördag: Löpning Långpass 1 h
Söndag: Vila

Ja så är planeringen för nästa vecka. Kommer nog flytta om träningen lite mellan dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0